30 Nisan 2009 Perşembe

ANNELER GÜNÜ SEÇENEKLERİ

ANNELER GÜNÜNÜ 10 MAYIS PAZAR GÜNÜ KUTLAYACAĞIZ !

Geçen yıl annem ve kayınvalidem için bir pasta hazırlamıştım .İkisinin de haberi olmadan kahvaltıya gittiğimiz restauranta teslim ettim.Bizim gibi anneler günü için gelmiş başka masalar da vardı.Kahvaltının ardından süpriz pastamız geldi .İkisi de çok şaşırdı çünkü hediyelerini vermiştik. Kahvaltıdan sonra da pasta kahveyle çok iyi geldi . Bu yıl, bu şekilde ailesinde anne olan herkese günün anlamına özel bir pasta yada kurabiye sepeti hediye etmek isteyenler olabilir. Kendi annemden yola çıkarak fikrimi geliştirdim ve sizler için birkaç alternatif hazırladım.

İŞTE PASTALAR :

BAHAR PASTASI (1): Gerçek ve yenebilir papatya,menekşe ve leylaklardan oluşan pastamız.



PAPATYALI (2) :Şekerhamurundan hazırlanan papatyalarla rengarenk pastamız.

KRALİÇE (3) : Kraliçeli pasta, annesine bir kraliçe kadar değer veren ama anne olduğunu elindeki kaşık ve çatalla belirten yollarına çiçekler döken evlatların sunacağı bir pasta.


ORKİDELİ (4): Doğada bulunan çeşitlerinden üçünü seçerek , şekerhamurundan hazırladığım orkideleri bu pastanın üzerinde birleştirdim.Bu pastayi da romantik ve duygusal anneler için düşündüm.



KURABİYELER :
ÇİÇEK BUKETİ (1) : Çiçeklerden oluşan ve kalp kurabiye üzerinde annenize mesaj yazdığım kurabiye sepeti.
BAYAN AKSESUARLI (2) : Bayan kıyafetlerinden oluşan kurabiye buketi.
Yukarıdaki pastalar istenilen büyüklükte ,vanilyalı,çikolatalı,meyvalı olarak kurabiyeler ise istenilen adette tarçınlı,zencefilli,kakaolu olarak hazırlanabilir.






















































Hiç yorum yok: