3 Ocak 2010 Pazar

SİNANGİL 47.YIL KURABİYE SEPETLERİ

Merhaba herkese,

Aralık'ın 15'inden sonrası nasıl geçti bilmiyorum. 2 gün hazırlık +4 günde kurabiyelerin hazırlanması .Ama tabii tekbaşıma değil evime kim geldiyse kolundan tutup kendime yardım ettirdim.Sinangil her sepette 10 adet kurabiye olmak üzere 82 adet sepet hazırlamamı istedi yani 820 kurabiye fireler ve Çağatay'ın yedikleriyle beraber 900'ü buldu. Annem ve yardımcım Kadriye hanım başta olmak üzere bana çok yardım ettiler sağolsunlar. Hepsini paketlemek bile 4 saatimi aldı. Tempo çok hızlı ve adrenalin doluydu. Neyseki problemsiz teslim ettim. Ama fotoğraf çekmeyi unuttum :( gerci aşağıda örnek olarak verdigim sepetin logolu olanları ve 2 adet de oklava ve un paketi figürlü kurabiyelerden oluşuyordu.

Sinangil unlarina, bana güvenip 47.yıl kutlaması için hazırlamamı istedikleri sepetlerden dolayı tesekkuru bir borç bilirim.

2 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Sepetler güzel,blog güzel,bende takipçiyim.Ellerinize sağlık.Sevgilerrrrr.

nilufer dedi ki...

Merhaba öğretmenim,
tum ogretmenler benim de ogretmenimdir, saygım sonsuzdur.Blogum ve yaptiklarim için güzel sozlerinize tesekkurler.