13 Haziran 2010 Pazar

NİŞAN PASTASI

Merhaba herkese,
Garanti Bankası'nda çalışan sevgiili Nur hn., yine aynı banka da çalışan sevgili Züleyha Hn.'ın vasıtasıyla sitemi incelemiş.15 gün önce beni aradı nişanlanacağını ve orkidelerle süslü bir pasta istediğini bildirdi.Bunun yanında bir kalp içinde isimlerinin de olmasını istedi.
Ben de bu sefer hem orkide hemde japon gülü (hibiscus) hazırladım. kalp içinde isimlerini istediği kısmını da rutin birşey yapmak istemedim. Önümde 15 gün olması da iyi oldu çünkü kafamdaki birkaç tasarımı deneme şansım oldu ve yukarıdaki boncuklu model en hoş olanı oldu.


Ve sonunda bu pasta ortaya çıktı benimde bayağı hoşuma gitti doğrusu :) Zira nerdeyse Nur hanımı arayıp yapmaktan vazgeçeçektim ki oğlumla beraber gözlerimizden berbat bir virüs kaptık 15 gündür ağrısı ve acısından biz ve dr.lar ne yapacağını şaşırdı.Birer gözümüz kapandı.Nasıl yapacağımı bilemedim tek gözle ama bir bayan için hayatının en önemli günlerinden birinde kendisine "yapamayacağım " diyemedim. Şükür ki son 3 gündür daha iyiyiz ve bu pastayı hazırlayabildim. Kendisi de bu kadarını ben bile hayal etmemiştim demesi gözlerimi birden iyileştirdi :)... Darısı düğün pastanıza Nur hn. ner derler Allah tamamına erdirsin.











Hiç yorum yok: