18 Haziran 2010 Cuma

YASTIK VE TAÇ PASTA

Merhaba,

Arkadaşım Aslıhan kızı Derin için prensesli bir pasta istedi ve gerisini bana birakti. Bana bırakıldığında daha önce yapmadığım bir model oluşturmayı seviyorum. Bu da fırsat oldu benim için tabii. Ama değişik ne yapabilirim diye internette gezinirken taç yapımını anlatan bir site buldum sonra da yukarıdaki pastayı tasarladım. İlk defa yaptığım için yastık yastığa benzeycek mi diye tereddüt etmedim değil ama yaptıkça hoşuma gitti. Taç da çok iyi oldu yani kırılmadı, simetrisi düzgün oldu. Detayını merak eden olursa bana mail atabilirsiniz.



Aslıhan pastayı almaya geldiğinde çok beğendi en önemlisi prenses Derin, arkadaşları ve öğretmenleri bayılmış e ben de çok mutlu oldum tabii :) nice sağlıklı mutlu yaşlara Derinciğim..











Hiç yorum yok: