19 Haziran 2013 Çarşamba

2013 TÜRKİYE GÜZELİ AHU AĞIRBAŞ'IN KUTLAMA PASTASI


Oğlumun sünnet düğünü sebebiyle pasta için arayanlara "Bu hafta  pasta siparişi kabul edemeyeceğim."demek zorundayım demeye karar verdim. Bir de düşündüm " ne  olabilir ki kabul etmek zorunda kalabileceğim ??? hiçbirşey herhalde" derken Zümrüt Hanım aradı. Bir taç  pasta istediğini söyledi ve ben de tam kusura bakmayın derken kızının 2013 Türkiye  4.güzeli AHU  AĞIRBAŞ olduğunu ve yapacakları  kutlama  için bu pastayı istediğini söyledi.



O an kendime "evet işte reddedemeyeceğim  durum demek bu olacakmış"  dedim. Böyle gurur verici bir sonucu almış bir genç  kızımızın annesini asla  geri çeviremezdim. Yasemin Hanım adına bir anne olarak çok sevindim. Bu sevince pastamla dahi olsa katılmayı istedim doğrusu :)) Bundan sonra inşallah Ahu'nun uluslararası başarısını kutlamak için heyecanla bekliyorum.



Hiç yorum yok: