27 Temmuz 2009 Pazartesi

MEYVELİ TRIFLE



Merhaba herkese,


1,5 ay sonra Gökova'dan İstanbul'a döndüm. Tatil derseniz pek sayılmaz çünkü yine ev ortamı aynı işler ama temiz hava, mis gibi deniz , hormonsuz sebze meyve vs. Gökova'dan dönmeden 2 gün önce Gizem hn.aradı ve eşi için Porsche marka arabanın olacağı bir pasta istedi.Eşinin doğumgünü de döndüğüm günün ertesi günüymüş. Şekerhamuru Porsche arabanın içine Gizem hn.ve eşini yerlestirdim arabanın iki yanına da beyaz ve kırmızı renkli 2 kalp pasta hazırladım. Ama nasıl yetiştirdiğimi bilemiyorum arabaya atladığım gibi Gizem hn.ın iş çıkışına zor yetiştim. Neyse ki kendisinden aldığım övgü dolu sözler bütün günün hatta yol yorğunluğumu bile aldı ama o kadar geç kalmıştım ki fotoğraf çekmeyi yetiştiremedim. Eve geldim hıncımı trifle dan çıkardım :)




Trifle in tarifine gelince misafiri gelecek olupta hiç vakti olmayanlar için birebir.




2 kişilik trifle:




2 dilim kek ( evde yoksa dilim şeklinde marketlerde satılan keklerden alın)


1 paket krema


1 tas kadar mevsim meyvesi(vişne ve böğürtlen kullandım )


1/2 çaybardağı su


5 damla badem esansı ( eğer yoksa evdeki herhangibir reçeli sulandırın)




1/2 paket kremayı mikserle çırpın dolaba koyun.Meyveleri hazırlayın. Gösterişli bir bardağın dibine sığacak kadar kek kesip koyun ve sulandırdığınız reçel suyunu yada suya ilave ettiğiniz badem esanslı şurubunuzla keki ıslatın üzerine kremadan dökün üzerine meyveleri dizin aynı işlemleri tekrarlayın en üste de meyveleri yığın. Trifle'nizi dolapta yarım saat kadar bekletin sonra servis edin.














Hiç yorum yok: